معلولان نیوز

اخبار حوزه افراد دارای معلولیت

معلولان نیوز

اخبار حوزه افراد دارای معلولیت

ایجاد 4 مرکز اورژانس اجتماعی امسال در لرستان

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ

ایجاد 4 مرکز اورژانس اجتماعی امسال در لرستان

چهار مرکز اورژانس اجتماعی امسال در لرستان ایجاد می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: چهار مرکز اورژانـس اجتمـاعی در شهرستانهای سلسه ، دلفـان ، الیگودرز و ازنـا ایجاد می شود.

انوشیروان محسنی بند پی ،امروز در خرم آباد  با اشاره به  ایجاد شیرخوارگاه با کیفیت  و مطلوب در لرستان گفت : بزودی  مرکز جامع خدمات بهزیستی در استان  لرستان راه اندازی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه یک میلیون و 300 هزار معلول در کشور از خدمات و مستمری  این نهاد حمایتی برخوردارند افزود : علاوه بر افراد زیر پوشش 150 هزار معلول شدید و نیمه شدید در کشور وجود داشته باشد که این افراد نیز شناسایی و به آنها خدمات ارائه  می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین  توانمند سازی معلولان و استفاده از تمامی امکانات برای تسریع در ورود معلولان به عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی جامعه را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد و گفت : مناسب سازی از دیگر اولویتهای بهزیستی  است که در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی نمره 15 به این امر اختصاص یافته است.

محسنی بندپی، مساعدت به معلولان در پیداکردن شغل با استفاده با کمک موسسات بین المللی اروپا و آموزش معلولان با استفاده از مدرسان و حرفه آموزان سازمان آموزش فنی و حرفـه ای را از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی برشمرد و افزود : علاوه بر پرداخت وام و تسهیلات کم بهره به معلولان و پرداخت بیمه کارفرمایی برای کارفرمایانی که معلولان را بکار گیرند ، تامین منابع مالی خُـرد برای 80 هزار زن سرپرست خانوار و افزایش سه برابری مستمری مددجویان از دیگر اقدامات سازمان بهزیستی در سالجاری است.

https://t.me/malolannews




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی